Toestelgarantie

Wij zullen de garantie op je toestel controleren volgens onze opgestelde garantievoorwaarden.
Deze garantievoorwaarden zijn terug te vinden op www.samsung.com/nl/support/warranty

Als blijkt dat je toestel buiten de garantievoorwaarden valt, zal na onderzoek een prijsopgave opgesteld worden. De prijsopgave is opgesteld op basis van volledig herstel van het toestel. Deze prijsopgave kun je online beantwoorden door te kiezen voor één van onderstaande opties:
- Je gaat akkoord met de reparatiekosten en betaalt deze meteen online. Wij zullen je toestel daarna repareren en terugsturen.
- Je toestel wordt ongerepareerd teruggestuurd. Je betaalt dan alleen de onderzoeks- en transportkosten van € 59,29.
- Je doet kosteloos afstand van je toestel en wij zullen je toestel milieuvriendelijk verwerken.

Garantiebeperkingen

De garantie geldt niet in de volgende gevallen:

  • Op software, data, inhoud.
  • Periodieke controles, onderhoud, normale slijtage, bij defecten veroorzaakt door ruwe behandeling of ongeoorloofd gebruik.
  • Op mechanische defecten (gebroken displays, valschade, gebogen printplaat, etc.).
  • Schade is ontstaan door vallen, stoten en overige van buitenaf komende oorzaken, waaronder zand- en vochtschade.
  • Op elektrische schade (te hoog voltage door gebruik van niet-originele toebehoren, batterij, lader, etc.).
  • Wanneer producten werden geopend, aangepast of gerepareerd door niet-erkende servicecenters.
  • Het model-, serie-, IMEI- of productnummer van het product is gewijzigd, gewist, verwijderd of onleesbaar gemaakt.
  • Deze garantie geldt niet voor diensten die zijn uitgevoerd door derden, niet-erkende servicecenters of door de klant zelf (zoals installatie, configuratie, softwaredownloads). Gebruiksaanwijzingen en eventueel op aparte informatiedragers meegeleverde software zijn eveneens van deze garantie uitgesloten.
  • De garantie is niet afdwingbaar als het product blootgesteld is geweest aan vocht, damp of extreme temperaturen of omgevingscondities of snelle wisselingen van dergelijke omgevingscondities, corrosie, oxidatie, morsen van voedsel of vloeistof of de invloed van chemische producten.
  • De oorzaak van het defect is te wijten aan het gebruik van een niet-origineel Samsung-product.
  • De batterijen zijn opgeladen met een andere dan een door Samsung goedgekeurde oplader.
  • Na de garantietermijn.
Door gebruik te maken van deze website of door op "Akkoord" te klikken, stem je in met het gebruik van cookies op de website van Dr.Mobile.
Meer informatie